5 geniale tips for bruk av kontaktsenter

Av Hilde Martinsen 20. september 2017

Kontaktsenteret er selskapets ansikt utad og kundens første møte med dere. Den digitale forbrukeren ønsker i stor grad å ta kontakt på sine egne premisser, i de kanalene de selv prefererer og på den tiden av døgnet som passer dem best.  Og de forventer smidighet i overgang mellom ulike kommunikasjonskanaler når de er på farten. Utnytter din virksomhet disse øyeblikkene og er tilstede for kunden der og da?

Les mer ❯

Temaer: Kontaktsenter

Kontaktsenteret er en pengebinge

Av Anders Weinholdt 19. april 2017

Kunnskap om kunden er fremtidens valuta. Mange glemmer at virksomhetens kontaktsenter egentlig er en pengebinge.

Les mer ❯

Temaer: Skytjenester, Samhandling, Kontaktsenter, kundereisen

Om Datametrix-blogg

Datametrix-blogg leverer innsikt om digitalisering, samhandling, sikkerhet og nettverksinfrastruktur.

Besøk www.datametrix.no

Digitaliseringsboken fra Datametrix

Siste innlegg

5 geniale tips for bruk av kontaktsenter
Hvor lett kan mobilen din hackes?
Slik kan kontoret gjøre deg smart
Smarte bygg er delingsøkonomi i praksis
Vil roboter ta over jobben din?