Kundeomtaler er valuta på kundereisen

Av Anders Weinholdt 11. mai 2017

Når stadig flere handler på nett, uten mulighet til å se eller ta på produktet eller tjenesten de kjøper, blir andre kunders omtaler stadig viktigere. Gode løsninger for og kunnskap om hvordan du håndterer kundeomtaler, er allerede en avgjørende konkurransefaktor i markedet.

Les mer ❯

Temaer: Digitalisering, kundereisen

Hvordan skaper du den verdifulle kundereisen?

Av Anders Weinholdt 3. mai 2017

I takt med at stadig større strekninger av kundereisen tilbakelegges i digitale kanaler, øker dine muligheter til å selge mer til konkurransedyktige priser, gi bedre service og skreddersy tilbud. Forutstningen er at du henger med, også når kunden går offline.

Les mer ❯

Temaer: Samhandling, kundereisen

Den verdifulle kundereisen

Av Anders Weinholdt 26. april 2017

Digitaliseringen av våre liv og næringslivet er så vidt begynt. Dette fører til at dagens kundereise fortoner seg ulik både i behov og foretrukne kanaler avhengig av hvilken kunde, vare og tjeneste det er snakk om. Selve opplevelsen er noe som blir til gjennom flere møtepunkter og over tid. Kundereisen tar for seg brukerens følelsesmessige opplevelse av varer og tjenester, med fokus på kontaktpunkter og aktører. Kontaktpunktene kan både være fysiske og digitale, og representerer brukerens interaksjon med selger.

Les mer ❯

Temaer: Digitalisering, kundereisen

Kontaktsenteret er en pengebinge

Av Anders Weinholdt 19. april 2017

Kunnskap om kunden er fremtidens valuta. Mange glemmer at virksomhetens kontaktsenter egentlig er en pengebinge.

Les mer ❯

Temaer: Skytjenester, Samhandling, Kontaktsenter, kundereisen

Om Datametrix-blogg

Datametrix-blogg leverer innsikt om digitalisering, samhandling, sikkerhet og nettverksinfrastruktur.

Besøk www.datametrix.no

Digitaliseringsboken fra Datametrix

Siste innlegg

5 geniale tips for bruk av kontaktsenter
Hvor lett kan mobilen din hackes?
Slik kan kontoret gjøre deg smart
Smarte bygg er delingsøkonomi i praksis
Vil roboter ta over jobben din?