Kontaktsenteret er en pengebinge

Av Anders Weinholdt 19. april 2017

Kunnskap om kunden er fremtidens valuta. Mange glemmer at virksomhetens kontaktsenter egentlig er en pengebinge.

Les mer ❯

Temaer: Skytjenester, Samhandling, Kontaktsenter, kundereisen

Hvordan kan skytjenester bidra til økt innovasjonskraft

Av Lasse Nordvik Wedø 20. februar 2017

Innovasjon og kreativitet kommer ikke fra skyen, men mulighetene og fleksibiliteten som ligger i de enkelte skytjenestene kan gjøre det enklere å drive frem disse kreftene.

Les mer ❯

Temaer: Digitalisering, Skytjenester, Sikkerhet

Skytjenester: Hvor lønnsom er skyen?

Av Lasse Nordvik Wedø 23. januar 2017

Det er mange meninger om hvor mye – eller lite – virksomheten kan spare ved å benytte skytjenester. Men hvor vidt du skal benytte skyen eller ikke, handler like mye om hvilke muligheter og hvilken funksjonalitet denne måten å organisere IT-løsningen på representerer, som hvor mye eller lite det koster. 

Les mer ❯

Temaer: Digitalisering, Skytjenester

Om Datametrix-blogg

Datametrix-blogg leverer innsikt om digitalisering, samhandling, sikkerhet og nettverksinfrastruktur.

Besøk www.datametrix.no

Digitaliseringsboken fra Datametrix

Siste innlegg